HELG !

Datum:2010-09-18 Klockan:19:54:43
Hello there !
min helg började bra igår med att sova hos emelie med sara.
vi hade det suuper kul igår !
meen, sara väckte oss vid åtta för hon skulle till gekås kl nio,
kunde dock inte somna om efter det. sen åkte jag och emelie med pappa
och min ena syster till borås. fixat surf till min mobil nu (y' och så
köpte jag ett par boots jag lade undan häromdagen. hittade maaassaa snyggt,
men måste tyvärr försöka hålla i pengarna för den 1oktober har vi studiedag och då sticker
jag och några tjejer till götet !
men de blir nog värt att vänta, tänk.. topshop, monki, bikbok :D
såna affärer som inte finns i borås t.ex.

vid halv sex åkte jag till min faster för att passa hennes dotter elita (min kusin)
och sen kom ellen.
har nyss ätit tacos och nu sitter vi här framför tv:en.


hoppas ni har en mysig lördags kväll !

bilder från igår:


vääldigt oseriösa bilder, meen ajaa :D.

                                                         PUSS

Kommentarer
Postat av: aeel

guh vad du är fin i brunt hår!!!!

Datum:2010-09-18 Klockan:19:54:43
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: aeel

sv; haha :D <3

Datum:2010-09-18 Klockan:19:54:43
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback