kallar det dagens.

Datum:2010-09-25 Klockan:18:36:09
Hejsaan.
gick upp kvart över sex imorse ;o men de gick ju fint.
ullared va de tjockt med folk. gick knappt att gå någon stans.
checka bilderna vad jag köpte.
När jag kom hem slängde jag mig i sängen och vilade och satt vid datorn,
så piggnade till sen faktiskt ! :)
sååå, nu är jag piggis :D fan va kul att veta.. haha.
och om ni vill veta en till sak så är ellen här nu och vi ska på bio i borås
snart !
niiiiee manneN.




ring, halsband, armband.



fick ingen bra bild på tunikan.. men de får duga sålänge.




kärlek till parfymen ♥

need to go.
PUSS .

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå, alla säger typ att sådan parfym luktar as gott :) Funderar också på att skaffa mig en ..

Datum:2010-09-25 Klockan:18:36:09
URL: http://flickanheterrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback