black & white.

Datum:2010-09-25 Klockan:00:12:12

godkväll.....haha.

idrotten i skolan idag dödade mig nästan, hade orientering och dum som jag är tar jag
en VG bana när jag knappt kan läsa av en karta...hmm... ja mer behöver jag nog inte
förklara. men jag kan ju glädja mig med att matteprovet gick bättre iaf.

föressen..såg nu att klockan har överstigit 00.00 ..
jag skriver som om de vore fredag..haha. what ever.

kvällen hade man ju större förhoppningar på...menmen.
slutet va ju bättre med emelie och felicia (y).

nähäpp, nu måste jag nog sova. ska upp kl 06.00 på en lördag !
feel the pain.. haha.


inte hunnit lägga in bilder på datorn än. 

                                                         G O D N A T T .


Kommentarer
Postat av: aeel

har ni vg banor opch grejer o.o?



vi får v¨åra betyg efter om vi ombytt eller ej, och om vi är med på allt :D

sen föär att få mvg måste man typ hålla en gympa letion med ettorna :i

Datum:2010-09-25 Klockan:00:12:12
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback