to be alone is not my thing.

Datum:2011-04-18 Klockan:21:51:58
..och helt plötsligt blir man sjukt trött och allt känns jätte drygt. fyfan, hatar att vara ensam,
hatar att inte ha något att göra, att inte ha någon att bara prata med eller skratta med.
har försökt att typ bara vara för mig själv en dag och ta det lugnt,
men nä jag klarar knappt av sånt. haha, såååå tråkigt ju :o. fattar inte, bara jag som är sån?
gillar att ha betydelsefulla människor runt omkring mig som får mig att skratta och må bra helt enkelt.
Tyvärr är denna kväll/natt en plats tom i min säng så får sova själv vilket jag inte gjort på... 5 dagar nu. buhuuu.
to be alone is simply not my thing.

.

Kommentarer
Postat av: ellen

ehhm, bilder annars ;)

Datum:2011-04-18 Klockan:21:51:58
URL: http://ellenakesson.blogg.se/
Postat av: Irene / E-tuna

Hello vännen!

och ung vuxen...:) kommer ihåg hur svårt det var i din ålder att ensam, som ni kallar det chilla (har tolkat det som att "ta det lugnt"?!) vet inte om jag har rätt?. Vill bara peppa dig...när du kommer upp till denna "kärringålder" som jag är....tycker jag att det är otroooligt skönt att chilla....värma på bastun, relaxa. filosofera och fundera...ENSAM, och kanske komma fram till olika framttida kloka beslut, men absolut ändå inget måste till beslut,...Så många år som jag varit med Er....försöker jag förmedla...Ta det lugnt1 ...sänk tempot...

Datum:2011-04-18 Klockan:21:51:58
Postat av: nellie

Hej! jo du har helt rätt att chilla har samma betydelse som "ta det lugnt" :). Hehe jo kan tänka mig det, man behöver nog egentligen vissa dagar till att bara vara för sig själv och fundera, tycker dock att de blir tråkigt i längden om man är det en hel dag, brukar oftast fundera och bara ta det lugnt på kvällen vilket känns alldeles lagom just nu iallafall :).

hoppas du har det bra!

Datum:2011-04-18 Klockan:21:51:58
URL: http://nelliiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback