u-n-d-e-r-b-a-r-t ..

Datum:2011-04-11 Klockan:16:48:12

Ganska chill dag och vädret är u-n-d-e-r-b-a-r-t . Hade läkartid så missade de två sista lektionerna. Är hemma hos mormor nu och sover här inatt, passar på nu när mamma och noel är här och hälsar på. Hoppas på en okej dag imorgon med då jag ytterligare missar två lektioner eftersom jag har tandläkartid(inte kuuul eftersom jag vet hur dåligt man kan må de första dagarna, ) passar på att joina mamma och mormor till thai silk!
Föressten så är jag !@"$€{\£!@@!![{€% suuuur eftersom vi tydligen har fysikprov på torsdag, hallååå ellleeer vi har typ jobbat med ett arbetsområde i en vecka och jag fattar nada..f-y-f-a-a-a-n .. dödar mig lite nu.
-
nej, nu ska jag fan äta.


.


                                                                      pusspussss.
-


Kommentarer
Postat av: nathalie

söt tjej!



sv; hahaha ja jag förstår det :D det är så jävla gott ;D

Datum:2011-04-11 Klockan:16:48:12
URL: http://itsnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback