110803

Datum:2011-08-03 Klockan:12:16:34
GODMORGON. kl halv sju imorse kom min snälla pappa med pengar och alvedon till mig eftersom jag hade skitont i kroppen och fortfarande huvudet. Somnade om sen och vaknade utan värk i kroppen och huvudet, fattar ni lyckan eller?! h3h3h3h3 nejdå :):))). Smart som jag är så råkade jag stänga av alarmet med så vi missade våran buss som skulle ta oss till Borås, ååååååh. a nellie heter jag och jag föddes med lite otur i mitt liv, okej? -bra. Våran räddare blir min kära mormor, hihihihih :).

BAHAHAHA, a jag duschade kl 3 inatt så mitt hår är kaos och kommer ta 98365432 år att fixa :((.

pusss.

Kommentarer
Postat av: Klaudia

sv: det är bra med mig, hur är det själv? :) <3

Datum:2011-08-03 Klockan:12:16:34
URL: http://[email protected]/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback