110830

Datum:2011-08-30 Klockan:18:25:29
Åt frukost på Viskan, hade en mattelektion på 1h och 30min sen slutade vi. Va meningen att vi skulle åkt hem direkt eftersom de är rätt skönt att komma hem så tidigt som möjligt, men vi fastnade på Viskan ännu en gång tillsammans med en släkting till emelie. Satt där i över 2h innan vi tog bussen hem till mig. När vi kom hem låg ellen i soffan och tittade på tv, haha sweet. Just nu ligger vi alla i soffan och orkar inte göra någonting medans en surar på mig, haha åh jag är så dålig.. men tycker om dig ändå. :')


pusss.

Kommentarer
Postat av: MORMOR

Hej Nellie! oops oops kolla datum

KRAM

Datum:2011-08-30 Klockan:18:25:29
Postat av: nellie

svar;

haha ojdå, blev lite fel!

kram.

Datum:2011-08-30 Klockan:18:25:29
URL: http://nelliiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback