varför, är den stora frågan i livet.

Datum:2011-08-08 Klockan:00:23:25
Kuuuul att statistiken höjdes rätt rejält idag(igår), hm undra varför? en vanlig söndag och typ dålig uppdatering? Många som haft tråkig kanskeeee.. he-heeee.
Kan verkligen inte sova nu, så mycket saker som händer. Satan va livet är orättvist.. Och jag tycker att jag har mycket otur i min vardag, över bara små saker? ilandsproblem? Men tänk på dem andra, som har så mycket svårare och framför allt går igenom så otroligt mycket. Att bearbeta sorg.. Så många unga som tvingats lämnar livet och så många som får lida. Även om jag inte känner någon utav dessa så blir jag chockad, ledsen över varför det skulle bli så. varför det hände. och alla dessa nära stående människor. Ibland blir jag rädd av att också mista någon som står mig nära. Åh jag vill inte ens tänka tanken. Så vill bara säga att ta hand om alla era nära och kära.
Andras lidande berör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback