grå dag.

Datum:2011-02-10 Klockan:17:01:45
Heeej. började dagen med nationella i 3 timmar. faaaaan va kallt de va i aulan, händerna blev typ blåa, sen dess har jag frusit hela dagen. skulle behöva ett varmt bad känner jag..
hela dagen har varit ganska dryg ändå och har bara velat åka hem och värma mig och absolut inte kolla ut i det
snöiga vädret!! fasen, snön va nästan borta och man kunde se gräs ett tag, men så kommer det mer snö :( inte kul alls.
min faster/gudmor fyller år idag så ska nog åka till henne sen. annars så ska jag plugga lite matte och värma mig!
.
bus på musiklektionen:
anton, sanna, jonathan, johan, jag.
.
.
.
pusspusssss.

Kommentarer
Postat av: aeel

sv;jag valde ekonomi på TBS som första och Samhälle på TBS som andrahands val :)

det är två mycket breda linjer, och tror de kommer passa mig eftersom jag inte har en aning om vad jag vill bli :D



sv; ahaa,,, aa jag har mycket finnar :o ingenting funkar mot dom :O

Datum:2011-02-10 Klockan:17:01:45
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback