nya ansiktsprodukter & big no till visibly clear.

Datum:2011-02-08 Klockan:21:40:00
köpte dessa ansiktsprodukter på ica. Sanna tipsade om det så tänkte att det är värt att testa eftersom visibly clear bara försämrat min hy..
från höger - ansiktsvatten, sminkborttagning, dagkräm.
.
till en början kändes den bra. men när jag använde den som ansiktsmask för ett tag sen
blev min hy verkligen jääätte torr och jag fick finnar i pannan (som är borta nu som tur är) och så blev jag typ rödflammig. Kan bero på att visibly clear innehåller massa oljor.
kan återkomma om ett tag när jag använt mig av loréals produkter och säga vad jag tycker ;d.



Kommentarer
Postat av: aeel

ojdå :O tur man inte har köpt den!

Datum:2011-02-08 Klockan:21:40:00
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha en bra alla hjärtans dag! :)

Datum:2011-02-08 Klockan:21:40:00
URL: http://whatshouldibecalled.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback