perfect for me - ron pope.

Datum:2011-02-07 Klockan:23:21:30
Har avverkat alla bra program på tv:en nu. Har gjort mig redo till att sova nu också. sitter i sängen och lyssnar
på väldigt goo musik som verkligen går varmt om hjärtat.♥   .
.
imorgon efter skolan ska jag förmodligen till frissan, får se hur det blir imorgon. Har inte riktigt bestämt mig, bäst att linn får hjälpa mig med det, hon som kan sånt :d.
.
föressten, innan ni checkar ut härifrån så kan ni ju ta och lyssna på denna gulliga låt, som ni får tag på häääär.
kunde dock inte publicera den på bloggen på något konstigt vis, då det fick bli en länk istället. men lätt värt det ;).
.
nähepp, nu ska jag krypa ner under täcket.                    godnatt ;* .

Kommentarer
Postat av: sofiarosa

Okej, låter ju kul!

Samma typ :D och jobbat haha

Kram

Datum:2011-02-07 Klockan:23:21:30
URL: http://sofiarosa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback