give me one reason.

Datum:2011-02-19 Klockan:15:40:16
känns som om jag bara varit negativ de senaste dagarna. jag deppar ihop för att ett litet lov är över och att man snart sitter vid skolbänken igen även fast jag vet att det bara är slöseri med tid vi alla vet att det inte går att spola tillbaka tiden. men jag vågar inte blicka framåt, jag tar hellre dagen som den kommer just nu.
jag är hellre ärlig än att ljuga typ som "jag längtar tillbaka till skolan, till alla rutiner, gå upp tidigt, alla prov, inlämningar, nationella och saknar absolut inte sommaren, jag älskar vinter och kyla! " . tvärtom.
nej, nu ska jag sluta. det är inte måndag än, jag ska ta vara på den lilla tiden som är kvar. försöka iallafall, tyvärr känner jag på mig att denna lördag suuuuger, jag lovar. inget blir som man tänkt, ingen är hemma och det finns ingenting i denna hålan. hatar tranemo.
-
-
pusspusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback