jag behöver ljuset.

Datum:2011-02-20 Klockan:16:00:11
fastän solen lyser rätt in i köket i mina ögon, speglar sig i datorn så jag knappt ser vad jag skriver så vill jag inte dra ner persiennen. jag behöver ljuset. det känns mer fräscht, känner till och med värmen ifrån solen, nästan som vår? ..
-
mina fina systrar har åkt hem nu. Har tillbringat de senaste dygnet mest med thelma eftersom nora har feber och mest sovit. home alone now och my daddy sover nog i borås så emelie kanske kommer och joinar mig inatt, vore ju gulligt av henne isåfall. gillar inte att sova ensam you know ....... :)
-

xoxo.

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Fin tröja!

sv: åh tack duuuu :) följ den gärna ppå bloglovin, kram! ♥

Datum:2011-02-20 Klockan:16:00:11
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback