I'm not a bitch, I just have a low tollerence for bullshit.

Datum:2011-01-30 Klockan:22:35:15
Va och solade innan med emelie. väldigt skönt. Har inte gjort någonting resten av kvällen. bara kollat tv.
Känner verkligen inte för att vara tillbaka till skolan imorgon. orkar inte sitta och försöka lära mig,
trycka in hjärnan med ny information och verka intresserad. Jag orkar ingenting.
Vill helst gå i ide tills iallafall våren har kommit, tänk om man kunde det.. tyvärr funkar det inte så.
Men nä, jag ska försöka att inte sjunka in i en depression.

Nu ska jag fixa lite inför imorgon :).
-
then when no dark side reign. Then when there is no anxiety and stress were.
Then when I felt the light itself. I could almost do anything to feel that way again.
It is nothing more than to love the time that was then.




godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback