jag siktar mot toppen så långt jag kan nå.

Datum:2011-01-20 Klockan:21:56:30
min första skoldag på denna vecka. gick väldigt snabbt faktiskt, kul att träffa vännerna igen
och eftersom både jag och emelie har vart sjuka så skrattade vi ovanligt mycket idag.
sånt som man inte gör när man är sjuk. har skrattat så tårarna runnit :d .

efter skolan åkte jag till farmor och farfar som bjöd på lite mat och hjälpte mig plugga till matteprovet
som jag har imorgon. om massa procent, ränta, aktier, ökning, minskning och blablablaaa.
va kul till en början, men framåt 17.30 tröttnade jag totalt. blev så irriterad på de så att jag ville
riva sönder varenda blad i boken. tänker inte plugga på de mer ikväll, kommer inte kunna lära mig mer endå.

Men imorgon är det fredag igen! vilket betyder soft dag (förutom matteprovet då..) med chill
på fiket :).

min blogg har legat ganska lågt denna veckan, men har känt mig väldigt nere, inte haft lusten och varit stressad.
men i helgen ska jag försöka ta en hel del bilder, mina syskon kommer ju även i helgen också :).


en bild på mig och min lilla nöt.

pusss. ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback