low level.

Datum:2011-01-13 Klockan:20:35:23
den här dagen känns som en hel vecka. segt med andra ord.
inte varit på humör, och dessutom oförberett nationella prov i fysik
(inför att förbereda sig och prova på hur det är) , gjorde inte dagen bättre!.
har nog aldrig varit så trött i skolan som jag var idag. när jag kom hem la jag mig i sängen
och somnade medans ellen och emelie spelade just dance2.
..och så blev man väckt ifrån den underbara sömnen för att dra och träna.
väldigt nice va de idag, trots min trötthet. men dans är kuuuul.

ärligt talat så tror jag att jag hade kunnat sova ända tills imorgon om jag inte vart tvungen att gå upp.
fyfan så jävla tråkig min blogg ääär. inga bilder, inget kul, ingen bra design.
ni får leva med det. jag är inte på humör.

pusss


I should, but I can't. I'm stuck with all.
I know how it feels to never succeed.
jag vet hur det känns att aldrig lyckas.
jag borde, men jag kan inte. jag har kört fast, med al

Kommentarer
Postat av: Anonym

i samos, fast bilderna är från stranden kokkari som var typ den enda fina =)

Datum:2011-01-13 Klockan:20:35:23
URL: http://lglg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback