press x1000 ..

Datum:2011-01-09 Klockan:14:45:33
trött efter igårkväll/inatt . va tvungen att jaga ut grannkatten som hade smitit in här igenom kattluckan
typ kl 02.00 inatt -.-
,
blev väckt vid tio för vi skulle åka och fika hos några men jag va så himla trött så jag stanna hemma och sov till halv ett typ,
niice iaf ;d .
åker med tåget halv fyra till göteborg där jag möter upp pappa och åker bil resten av vägen hem. är väl hemma runt åtta kan
jag tänka mig, men finns på mobilen.
.
skola imorgon, fyfan. sån jävla ångest. vill inte. presssss.


bilden påminner mig om sommar. därför slänger jag in denna. ♥

pussss.

I still wondering..


Kommentarer
Postat av: emelie

sv; jaa , folk som ljuger en rätt upp i ansiktet. <3

Datum:2011-01-09 Klockan:14:45:33
URL: http://emeliiiiiea.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback