Tjaaa!. Kör på mobilbloggning eftersom jag...

Datum:2011-01-02 Klockan:17:22:34

dsc00221 (MMS)

Tjaaa!. Kör på mobilbloggning eftersom jag och thelma sitter på mc'donalds just nu och precis ätit. Efter en hel shopping dag känner man sig rätt trött, men fick med mig massa fint från jc, bikbok och gina tricot. stackars thelma som fått springa efter mig i massa affärer :( haha, nä men de va nog rätt nice ändå ;).. Ska strax upp till hotellrummet och fräscha upp mig lite för ikväll blir de ut och äta någonstans. Hoppas ni haft en trevlig dag! PUSSS .


Kommentarer
Postat av: A N N I E M A T I L D A S

sv ; så lite :)

här är allt toppen , själv ? :D

Datum:2011-01-02 Klockan:17:22:34
URL: http://anniematildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback