psyko..

Datum:2011-01-11 Klockan:16:56:00
väldigt sur nu.. bikinin jag spanat in länge som jag ville beställt levereras inte förens
i slutet av april. döda mig...fast ne, men endå. störande.
om den inte levereras tidigare får jag ta mig till stan.

pluuuus att emelie såg att det kröp en spindel på min arm innan på fiket, jag fick panik.
jag hatar spindlar,. den va stor med :o.
kändes som de kröp på hela mig sen. när jag höll mobilen i handen fick jag sms och då släppte jag
bara mobilen. shit, folk måste tro att jag är helt psyko..
men jag mår bra nu ;).
jag och emelie ska ta och äta nu och sen dra iväg och träna.
pusss .

Kommentarer
Postat av: E R I K A S

Älskar den där koftan verkligen! :D

Usch..hatar också spindlar..

Datum:2011-01-11 Klockan:16:56:00
URL: http://erikakarantas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback