thank you for everything.

Datum:2011-01-29 Klockan:20:50:39
Igår kom som sagt emelie till mig vid 18.00 . vi satt i köket och drack te och pratade verkligen om allt
mellan himmel och jord. satt säkert i köket och prata i 2timmar.
Känns så underbart att ha sådana vänner. du är guld värd. ♥
Resten av kvällen och natten gick åt till skype, msn, facebook, sjuka youtube videos och massa skratt.
Somnade vid 03.00 , och vaknade vid halv elva. Vi gjorde iordning oss och åkte till borås, tur va att pappa
körde in oss så vi slapp åka buss. Fick iallafall med mig två tröjor, mascara, läppsyl, två ringar och ett par jeans.
Släppte av emelie hemma hos henne sen påvägen hem.
Åt våfflor när jag kom hem, farmor och farfar kom på besök. Men nu sitter jag här och kollar på fångarna på fortet.


ringarna från h&m



grå (kort modell) tröja - h&m
jeans från jc.
Brukar aldrig varken prova eller ens tänka tanken på att köpa jeans när jag shoppar eftersom det är
de jobbigaste och mest svåraste att göra.
måste ha väldigt tur om jag ska hitta ett par som är perfekta.Men inne på jc hittade jag dessa
nästan direkt, + att det är grymt bra att dem även syr upp jeans där på ca 10min.
Jc är nog faktiskt det enda stället jag kan köpa riktigt bra jeans på :).




rödvit tröja (kort modell) - h&m




Bästa läppsylet som ger färg dessutom. Köpte nytt och det behövdes verkligen!
de gamla är snart inget kvar utav.



nä nu ska jag fortsätta kolla på tv och dricka té.

pussss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback