hey good looking.

Datum:2011-01-08 Klockan:14:25:00
Hejsaan.
igår blev vi som sagt bortbjudna på middag. efter de åkte vi hem, halvkollade på lets dance och kikade
i den nya H&M katalogen, vet nu vad mitt barnbidrag kommer gå till denna månaden..heheh.
ooch föressten så har jag vart helt frusen hela dagen, mina händer och fötter va helt lila :o så tog en dusch och nu
är jag upptinad, braaa :d.
mammsen målade nyss fransk manikyr på mig, as nice att inte behöva lösnaglar - tänker aldrig mer använda
de sen förra gången jag hade de då alla mina fingrar svullnade upp, grät av smärta typ. hemskt ! ;)

imorgon åker jag hemåt mot tranemo, bara inte tågen krånglar som dom varnat för..



bild sen onsdags.

hoppas ni får en fortsatt bra dag sötnosaaaar ! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback