we live in cold and darkness. I have almost forgotten how summer feels

Datum:2011-01-24 Klockan:22:46:56
(lägg märke till rubriken. så saaaant. )

joinade faster till yogan, kom hem, åt och kollade på halv åtta hos mig, familjen annorlunda
och det okända.
Just nu ligger jag och halvkollar på medium, men ska alldeles strax fixa lite inför imorgon och sen sova.
Slutar så tidigt som 13.50 imorgon. det är ju bra. blir nog att dra in till borås i min ensamhet eftersom
ingen kan åka med tyyyyp. mobbat hehe. men jag behöver verkligen ny mascara och lite annat.
Tur att detta ser ut att bli en lugn vecka endå.

föressten så är jag grymt avis på att mamsi, jocke och noel som åker utomlands inatt till egypten!
åååååh.. hoppas att dom får det bra och kommer hem oskadda bara,  då är det okej! :)



godnatt! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback