110708

Datum:2011-07-08 Klockan:16:50:24
As skön lättnad när alarmet på mobilen ringde imorse så jag slapp fortsätta drömma en vidrigt äcklig dröm.
De va typ om att världen höll på att gå under, att det flög runt en massa svarta hål lite överallt
och om man trillade i så bara försvann man (?) och där stod jag i en stor galleria och desperat försökte
söka efter hjälp samtidigt som jag ringde till några vänner och sa "Hejdå " typ. HAHA cp.
-
Önskar att dagarna kunde gå lite fortare så att det kan bli v28. Kommer bli grymt :))
Kan ju ta det kortfattat så som; Varberg, isak, nattbio med emelie, t-kväll, födelsedags firande och så vidareee :).
.
Ifrån t-kvällen;
Kass bild och Kass video ? Men kände att jag behövde fylla ut inlägget lite.. ha-haaa .
PUSSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback