110715

Datum:2011-07-15 Klockan:12:51:59
Godmorgon. typ. vaknade iofs vid tio av att emelie pratade i telefon.
hon drog tillbaka till falkenberg för nån timme sen och ellen åkte hem ganska så nyss.
sitter ensam hemma nu och mitt rum är verkligen k-a-t-a-s-t-r-o-f . suuuuck.
Känner att jag måste göra något idag men ingen är hemma?!?
hallååå får lite smått panik av att vara fast här helt ensam, skulle inte ha något emot
att åka någonstans, resa bort någonstans, gå på bio? eller vafan som helst typ.
nej, men något iallafall.
Och dessutom måste måste måste jag verkligen till en frisör, helst precis just nu.
lipar över mitt hår, heh nej men jag springer snart till närmsta frisörsalong alltså..

XO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback