110728 = morfars birthady hihi :*

Datum:2011-07-28 Klockan:14:14:09
Sitter hemma hos ellen som jobbar just nu, men ska snart dra upp och fika där hon jobbar. Ska hem sen en stund och vara lite barnvakt åt min kusin elita. Enligt planerna så åker jag tillbaka till ellen ikväll och lagar lite mat o så, sover nog här med bara jag har någon gullig människa som kan hämta mig i mossebo typ kl halv tio imorgon bitti hähä :') åker nämligen upp till ed imorgon och är där över helgen för att umgås med mamma, jocke, hampus, thelma, nora, noel, mormor och morfar eftersom morfar fyller 60år idag så grattis galna morfar!! hihiho :). Nähepp nu måste jag sluta. see you soon! :*

ellen du har lite bilder på mig på din dator nu, hoppas de är ok :* / egowoman.
lol.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback