Christina Aguilera - en förebild.

Datum:2011-07-29 Klockan:18:57:38


Kan knappt släppa den där filmen burlesque! så sjukt tagen och imponerad. Aldrig sett en så bra film, som har fashinerat mig så. De va verkligen tur att jag och ellen hyrde den igår, var lite skeptiskt över denna filmen först och inte brytt mig om att kolla på den riktigt, men eftersom ellen sa att hon ville se den så gjorde vi de tillslut, och tuuur det! Christina Aguilera gjorde nästan hela filmen, hon va grym! Attityden, beteéndet, utseéndet, rösten ja typ allt sånt bra. Aldrig haft någon förebild riktigt, men denna bruden är min förebild från och med nu :') hähä.


Kommentarer
Postat av: viccan

sv: för att ja inte vet vad jag vill gå, och jag måste flytta minst 25 mil så då tog ja sabbatsår:)

Datum:2011-07-29 Klockan:18:57:38
URL: http://viccanbertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback