snäll mamma utmanar mitt morgonhumör..

Datum:2011-07-31 Klockan:11:44:38
Vaknade av att mamma kom in skrikandes "åh katten har tagit in en mus!!" samtidigt som hon kastar en mus på mig, och jag flyger upp ur sängen, men klart va de ett skämt och bara ett gosedjur till mus. Mamma asgarvar och jag blir skitsur (mitt morgonhumör är inte att leka med om man väckt mig på ett fel sätt he-he ). Hatar när någon väcker mig så, likadant om man blir väckt av skrik, dammsugare o.s.v. Snällt sätt att bli väckt på av familjen eller vad säger ni?... Ska ta och göra iordning mig lite nu och sen åker vi hemåt, ser inte fram emot att åka bil i 3 timmar..menmeeen.


pusss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah!

Datum:2011-07-31 Klockan:11:44:38
Postat av: Rebecka - en fotodagbok

sv: hmm... jadu. Om du har designen nerladdad, kan du inte ta upp den då och typ öppna den i paint eller picasa om du har dom programmen? :D

Datum:2011-07-31 Klockan:11:44:38
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback