@ work

Datum:2011-07-05 Klockan:14:59:40

Igår vare första dagen på jobbet för min del. Och jag va sååå inte väl förbered, HAHAAA.
Tänkte ju inte på hur långtråkigt det kan bli från 12.00 - 18.00 ..
Såå hade ju varken dator, mat, fika, godis, nån tidning, laddad mobil eller nått, dessutom höll
jag på att försova mig, smart chey! Även om gårdagen var bland dem drygaste dagarna i mitt
liv (heheeheeeh) så kom iallafall saknade Isak hit som tur va.
Men idag så, ni ska bara veta hur jag laddat upp .. haha nerå, men va uppe i tid och han äta
frukost länge för en gång skull, så har laddat med både fika, godis, jordgubbar, laddad mobil och dator.
Den här jobbdagen klarar jag leeetttt känner jag ;) .





PUSSSS .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback