incredible.

Datum:2011-06-22 Klockan:15:11:56
' Låter musiken fylla hela lägenheten och packar de sista inför Grekland! '
Shit alltså, kan knappt förstå att jag (+ systrarna, pappa, kusin och faster) sitter på ett flyg mot
Grekland inom ca 24 timmar. gaah! hoppas på en bra vecka där med massa sooool och bad :d .
.
Suttit och gjort två matteprov mellan halv nio och halv tolv idag, när jag slutat skulle jag bara köpa med mig
mat på fiket men såg att ellen va där så stannade och åt lunch med henne istället.
Försöker få tag på nån som har en mp3 av nått slag, vad som helst men behöver musik med mig
eftersom jag inte tar med mig mobilen till Grekland (vill inte riskera skador o.s.v. på min bebis :')) )

PUUSSSS BABES !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback