with you, everything is as it should be

Datum:2011-06-05 Klockan:20:23:00
..förflyttade mig till mossebo igår! haha, lagom långt ;)
näe, man bara "skulle inte du till ed?" öh ne :s .. haha jo, men ändrade planer, daah.

galet bra dag igår. döööö varmt på brännbolls cupen dock. Åkte hem till ellen på kvällen
där isak va också. Åkte moppe det mesta av kvällen igår, eller ja- blev skjutsad rättare sagt.
men de va treeeevligt :))
Råkade sova lite för länge idag, men de va behövligt. Varit ute och solat, varit vid sjön,
sen skjutsade ellen hem mig och hon åkte nyss hem.

Känner att morgondagen kommer bli sådär äckligt dryyyg eftersom ingen är hemma
och allting är typ stängt?! jävla nationaldag..ehehe.
nej nu ska jag bädda ner mig under en filt och kolla på film.


igår, vilse i månstad. ha-ha .


PUSSS .


Kommentarer
Postat av: faster

du är välkommen till tranemo :)

Datum:2011-06-05 Klockan:20:23:00
Postat av: nellie

sv: kanske kommer förbi imorgon då..:)

Datum:2011-06-05 Klockan:20:23:00
Postat av: Faster

Kanske drar till kusten över dan, följ med :) ringer dig imorgon innan om det blir så annars hörs vi under dan :) puss det är ja elita å Katja som åker i sådana fall

Datum:2011-06-05 Klockan:20:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback