no life..

Datum:2011-03-04 Klockan:20:46:28
När var din senaste kyss? - i vintras nån gång.
Vad har du på dig? - bh, trosor, mjukisbyxor, t-shirt
Hur ser dina trosor ut? - svarta
Har du någon BH? - ja
Hur ser den ut just nu? - blå
Hur beskriver du en fjortis? - beter sig äckligt, vill skapa uppmärksamhet o.s.v.
Hur beskriver du en pluggis? - de är väl bra egentligen om man tänker efter.. 
Har du bytt stil någon gång? - har jag säkert
Vem är din förebild? - ingen speciell

Har du varit full?- nope
Har du haft sex på fyllan? - nej
Har du rökt? - no
Har du snusat? - nej
Har du gjort något olagligt? - ja
Har du slagit någon ner till marken? - bara på skämt

Är du allergisk mot något? - nepp
Har du en bästis? - 2 som står mig närmast
Är du vegitarian? - nejnej
Är du olydig? - sometimes :d
Har du vart med om ett stort gräl? - yes

mjölk / saft? - saft
ibumetin / alvedon? - alvedon
katt / hund? - båda!
cykla / gå? - cykla
öl / vin? - blä till båda

Första kompis: hm.. sara bl.a.
Första bil: - bobbycar ;)
Första kärlek: haha hm..
Första husdjur: katt 
Första semester: cypern
Första jobb: nada
Första köpta skiva: bubbels
Första piercing: öronen
Första konsert: bubbels

Sista bilfärden: till skolan imorse
Sista filmen du såg: grown ups
Sista ringda telefonsamtal: farfar
Sista bubbelbadet: ett tag sen
Sista spelade CD: lyssnar aldrig på cd
Sista kyss: -
Sista gången du grät: vet inte riktigt.
Sista måltiden: tacos, nyss.

Dejtat en av dina bästa kompisar:
no.
Blivit arresterad:
Blivit kär vid första ögonkastet: yep
Varit på tv:
ne 
Fått ditt hjärta krossat: aao
Sagt att du älskar någon utan att mena det: tror jag inte.
Haft ett one night stand: nej
Busringt till någon: haha ja

SJU SAKER DU HAR PÅ DIG 
1.
mjukisbyxor
2. t-shirt
3. bh
4. sockar
5. trosor
6. ring
7. halsband

SEX SAKER DU GJORT IDAG 
1.
vaknat upp jämte en underbar vän
2. varit i skolan
3. skrattat med mina fina vänner
4. haft utvecklingssamtal
5. fikat på hålet med nåra ifrån klassen
6. blivit knuffad ett x antal gånger ner på en tjockmatta

FEM FAVORITSAKER
1.
min dator
2. mitt läppsyl
3. mina nya skor
4. mitt rum
5. minn tv

TRE VAL
Tacos eller pizza: tacos
Öl eller vin: -
Idol eller Let´s Dance: idol

TVÅ SAKER INNAN DU DÖR
1. besöka thailand
2. leva livet!

EN SAK DU ÅNGRAR
1. ingen kommentar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kidnappar denna sak från dej ..

:o

Datum:2011-03-04 Klockan:20:46:28
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback