skriver, suddar, loggar ut.

Datum:2011-03-27 Klockan:17:38:48
såhär kan det se ut när inte pappa varit hemma på några dagar. alla veckans kläder och lite till,
7 handdukar, väskor med packning som jag inte orkat och hunnit packa upp. Detta är bara i mitt rum,
tänk er resten av lägenheten då.. heheeeh.
Men nu är det fint igen efter en rejäl storstädning! .

Jag och ellen trodde vi la oss 04.30 fast vi la oss visst 05.30 när vi märkte att vi glömt ställa om klockan imorse.
äta frukost vid halv två, städa, duscha, ellen åkte hem och nu sitter jag här. oerhört seg söndag.
lite av gårkvällens bilder:


ellens håååår ♥ HAHA.
såhär ser hennes hår alltid ut efter att hon duschat :d.




.

kämpar med att komma på bra inlägg. skriver, suddar, skriver, suddar och loggar ut.
Önskade att man kunde göra likadant med det verkliga livet, bara sudda ut dåliga saker, logga ut när man inte orkar mer.
arg och ledsen på samma gång. blandade känslor. Önskar att jag kunde fokusera på det som är bra, men alla dåliga vanor och känslor tar över. Även om man inte kan fly från sina problem så önskade jag ändå att jag befann mig i något paradis tillsammans med de människor som jag tycker mest om.

xo.♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det vänder för dig och får turen med dig istället ♥

Datum:2011-03-27 Klockan:17:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback