word.

Datum:2011-03-16 Klockan:21:25:39
har faktiskt lyckats greja ihop en header på egen hand, men resten har fina amanda fixat, taaack! ♥ .
känns dock fortfarande stor, men orkar inte krångla med det just nu. får bli en annan gång. :] .
-
emelie och ellen va här innan efter skolan. drog ner till fiket en stund med emelie när ellen hade åkt på utvecklingssamtal. Kände att jag behövde göra lite nytta idag, så har städat lägenheten, dammsugit,plockat upp en massa kläder från mitt golv och rensat bland en massa saker. nått bra jag gjort idag iallafall.
let the tanks roll away. I know what I want, the problems are only those barriers.
-

PUSSS.

Kommentarer
Postat av: Rebecka - en fotodagbok

ååååh! den färgen har jag letat efter länge :O

har inte hittat "rätt" om man säger så,hehe!

så nån vacker dag kanske jag härmar dig (y)

Datum:2011-03-16 Klockan:21:25:39
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback