galet bra helg

Datum:2011-05-08 Klockan:21:19:15
Märks att folk haft annat för sig i helgen, statistiken sjönk en hel del.
men kan förstå det för jag har verkligen haft massor av annat trevligare
för mig än att sitta inne vid datorn.
.
lite sammanfattning;
fredag- hos emelie på kvällen, jag och isak blev innelåsta av emelie, träffade massa folk,
gick till emelies syster lite efter tolv och sov där.

lördag- vaknade tidigt, gällstad, åt massa mat, spelade ett sjukt spel, skrattade massor,
kollade på filmer på altanen med massa filtar och kuddar, blev skrämda,
somnade vid 02.00, övernatta på altanen.

söndag- vakna tidigt, åkte dressin, spelade minigolf (och jag vann),
cyklat till sjön, blivit slagen (ha-ha).

typ så ja. tillbringat lördagen och söndag hos mormor tillsammans med emelie alltså.

Kom hem till tranemo för ett tag sen. Känner att jag kommit tillbaka till den perioden
då jag verkligen avskyr detta ställe. näst intill hatar. trött på det mesta.
blir bara deprimerad och behöver miljöbyte, föralltid.

bilder från igår och idag:




.

har iallafall haft en galet bra helg och vill helst inte att den ska ta slut.
kändes som det var fredag för en stund sen ju.

PUSSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback