liseberg ♥

Datum:2011-05-13 Klockan:18:06:15
Hade en grymt bra dag igår på liseberg med emelie och isak. vad mer kan man säga än att man har
ont i halsen och ovanligt trött och lyckades försova oss till halv nio (?!)
tur att man har klasskompisar som ringer och väcker en (a)
men snart får det allt bli liseberg igen och denhär gången avklara atmos fear.
Kom iallafall hem vid lite efter tolv inatt, åt mat och sen sova.
Skynda sig upp till skolan, matte, fiket + hål, syslöjd och sen slutade vi. chill dag.
.
Har äntligen städat mitt rum som jag sagt att jag ska göra i en veckas tid nu.
men nu är det rent och halva garderoben ligger inte på min säng eller golvet längre :d.

Men nu måste jag packa lite för strax ska jag åka och övernatta hos mormor
där mamma och noel är. jocke, mattias och morfar åker till tyskland inatt och mina systrar
är hos pappa.
blev knappt några bilder tagna men,
lite bilder från bussresan & liseberg:

i flumride.
i kållerado under min jacka, hhaha!
PUSSS.


Kommentarer
Postat av: Rebecka - en fotodagbok

GRYMT SÖTA ÄR NI :D

Datum:2011-05-13 Klockan:18:06:15
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback