when nothing goes down.

Datum:2011-05-10 Klockan:21:06:10
Åkte ju till borås igår efter skolan med emelie för att kolla på ett gymnasium.
tror jag vet vad jag ska söka till nu, måååste bestämma mig tills imorgon.
hann iallafall med några affärer med och fick bl.a med mig den här hem:





fick med mig en marinblå/vit randig -och en vit t-shirt som jag behöver
till skolan lite längre framåt om si sådär tre veckor (?) eller nåttt.
.

Idag hare varit en väldigt chill dag och biologi provet va ganska lätt.
slutade två, ellen följde med mig och vi gick till fiket, isak kom en stund.
åkt runt på en pakethållare genom tranemo, till tranemosjön och tillbaka två gånger,
girltalk och lite annat.
Funderar på att städa undan alla mina kläder som ligger i mitt rum på golvet,
sängen, bord o.s.v. fast näää orkar inte. eheh.

PUSSS.


Kommentarer
Postat av: Hasse

snygg klänning! du e jättefin i den, sommarsnygging... :)

Kram

Datum:2011-05-10 Klockan:21:06:10
Postat av: Anonym

VART KÖPTE DU KLÄNNINGEN?!?!?! OMG DÖÖÖÖÖÖÖR, SKIT SNYGG JUUUU

Datum:2011-05-10 Klockan:21:06:10
Postat av: Anonym

guuud va fin! vart har du köpt den då??? :)

Datum:2011-05-10 Klockan:21:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback