life isn't always sunshine and butterflies, sometimes you have to learn to smile through the pain.

Datum:2011-11-09 Klockan:16:42:07
Kunde absolut inte sova inatt så somnade inte förens vid halv fem imorse.. Hemma idag med men börjar repa mig nu he-he : ) näsan är dessvärre, menmen. Funderar som tusan på att skapa en ny blogg, samtidigt känns det så krångligt att börja om..jepp vi får se.
Typ as många börjar lyssna på julmusik medans jag fortfarande dunkar en massa låtar som påminner mig om sommaren, ååhh. Jag kommer nog aldrig ändra åsikt om att sommaren är det bästa som finns. Samtidigt som massa sommarlåtar upprepas kikar jag runt på massa tattoos, skulle sitta fint med en till(!!) ; )
Puss

Kommentarer
Postat av: snookie

snygg blogg bruden! ta gärna och kolla in min, Galet med swag, tips, pepp/deep talk, outfits, fester osv! jag skriver om allt möjligt och har över 500 besökare om du vill göra ett länkbyte! Ciao / snooookie (a)

Datum:2011-11-09 Klockan:16:42:07
URL: http://snookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback