111003

Datum:2011-10-03 Klockan:18:54:25
Gick upp alldeles för tidigt än vad jag egentligen brukar på måndagar! 05.45 ringde klockan, hehe. Anledningen till varför jag gick upp så tidigt är för att jag är en så himla snäll vän :) ha-ha , ne men asså ellen tyckte jag gjorde så fina sminkningar så hon ville också bli sminkad, klart tog jag min tid till att göra henne ännu mer finare hiho :). Rätt mysigt att gå upp så tidigt på morgonen när det fortfarande var mörkt ute. Kort skoldag så hängde i stan och knalleland med ellen, fikade lite i stan och fikade ännu lite till på nya Viskan i knalleland. Fick med mig två tröjor hem iallafall, hittat ett par skor med som är lite to die for får ta ett snack med pappa :'). Kom hem för en timme sen så ska ta och äta lite nu och ta en sväng till ica, senare träffa sara : ) .

jag och ellen tatuerade äntligen oss igår!!.. just kidding :') men faaaack va jag önskar att den va riktig! Kan knappt sluta kolla på den åh.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback