during the gray days.

Datum:2011-10-24 Klockan:19:59:50
Trött som satan hela dagen. Emelie följde med mig hem en stund, städade iordning allt från gårdagen som vi inte orkade göra just då, kollade på full frys och sen åkte hon hem. Ligger i soffan och halvkollar på tv. Hatar att jag klickar in på en massa klädkollektioner men det kliar så i fingrarna!!, kärar bara ner mig i masssssa kläder, accessoarer etc., kommer på snygga 'outfits' och man ba a eeeeh men kul att jag är pank dårå. Känner att jag går på negativ energi just nu, haha vet inte varför :') vill bara att det ska bli fredag och ha ett härligt höstlov framför sig! Nej ryck upp dig nu nellie!
min fina vän emelie och jag i fredags när vi taggade en finfin fredagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback