klotter

Datum:2011-10-28 Klockan:08:40:05
Gaaaaah va trött jag äääär. Vill hem och sova igen. Ska sminka halloween sminkningar idag hela dagen. Emelie ska provsminka mig inför nästa helg. Hoppas på ett grymt kommande lov nu! Annars är det mesta toppen. Saknar mitt ♥ o.s.v. Turen är väll att det är lov om..eh typ 6h heheeee : D. Jag och emelie åker som sagt upp till Ed efter skolan och hälsar på mamma, jocke och mina syskon över helgen. Vi har laddat upp resan med mat, godis och film,väl förberett skare va!
.
Känner att jag bara sitter och klottrar för jag har fruktansvärt tråkigt, försöker komma på något intressant eller kul att skriva men kommer absolut inte på något : )..Sitter och väntar på att vi ska börja. Och när jag väl tog upp de, såå börjar vi nu! Hörs ikväll eller nått! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback