listaaaaa

Datum:2011-10-18 Klockan:13:01:57
Ditt vanligaste uttryck? när jag är seriös bara för jag ser så kul ut då enligt emelie? , Håller dock inte med så har väll ingetvanligt uttryck? haha
Vem skickade du sms till senast? sara
Vad stör du dig på med dig själv just nu? att mitt hår är fucked up!
Vilken av dina lärare är snyggast? Anna
Vad hatar du mest i skolan? matte
Vad grät du över senast och när? ehm..don't remember
Favoritnamn? jadu..har inget favoritnamn
Vem hatar du mest just nu? ingen speciell : )
Irriterar dig just nu? att det inte kan vara sommar året om..
Är du kär? yes
I vem? isak ♥
Vill du ändra ditt namn? aaaaaa
Vad gör du när du är ensam hemma? pratar med mig själv, då får man de svaret man vill HAHA
Vilken tid vaknade du idag? halv 8
Vad gjorde du igår runt midnatt? satt vid datorn I guess
Någonting du längtar till: höstlov, julafton och nyår!!
Någon du saknar?: isak, ellen, och familjen i ed
En sak du skulle vilja ändra i dit liv: rich bitch
Lång eller kort? eftersom jag är kort och skulle kunna dö lite för att få bli längre..såå, lång : )

Kommentarer
Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

sv: okej :) vad ska du göra idag då?

Datum:2011-10-18 Klockan:13:01:57
URL: http://shoemania.se
Postat av: Laura

Sv: jo det är bra :)

Datum:2011-10-18 Klockan:13:01:57
URL: http://lauraflyckts.blogg.se/
Postat av: ellen

saknar dig med! <3

Datum:2011-10-18 Klockan:13:01:57
URL: http://ellenakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback