she says she doesn't care, but her eyes tell a different story.

Datum:2011-10-09 Klockan:20:40:03
Rätt dålig på att blogga kan jag väll erkänna. Men har hälsat på familjen uppe i ed tillsammans med isak, mormor, morfar och mattias. Har hunnit med att inviga deras friggebod, gått på marknaden, firat lillebror och allt annat där emellan som äta, tittar filmer o.s.v. hähä : ). Blogg.se har krånglat en hel del för mig idag men nu äntligen så funkar det att logga in! Ellen kom iallafall till mig innan, pratat massor, gått till ica och nu ska vi ta och kolla på film och feta oss med lite [observera mycket godis och lite så ja :)). Börjar nästan bli en vana att hon sover här på söndagar, men det är bara kuuuul! Som vanligt, så känner jag söndagsångest. Helgen gick alldeles för fort tycker jag allt. menmen.. Ska inte ta fram min negativa sida för mycket ; ) har ju trots allt studiedag på tisdag och imorgon väntas en rejäl tjejkväll med emelie!
pussss.

Kommentarer
Postat av: Malin/Mamma

JAaa så härligt att ha hela familjen samlad..kul att Isak ville följa med de får allt bli snart igen en helg går allt för fort..Noel hälsar till sin underbara storasyster TACK för fina presenter <3.Puss på dig och ha en fortsatt myskväll med Ellen...vi hörs kram

Datum:2011-10-09 Klockan:20:40:03
Postat av: nellie

sv:

Jaa jättemysigt har vi haft det så det får vi göra om! Hälsar tillbaka till världens sötaste lillebror och er andra ♥ puss!

Datum:2011-10-09 Klockan:20:40:03
URL: http://nelliiej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback