före och efter..

Datum:2011-10-14 Klockan:21:06:10
Gjort en minimal ändring på bloggen. Bara ändrat texten till en större storlek och bytt teckensnitt, om ni inte ser så bara uppdatera med F5.
Tänkte igår att jag skulle lägga upp bilder efter att jag möblerat om. Men sen kom jag på, näe vem fasen bryr sig egentligen eheh :) skippade det, men eftersom ellen hemskt gärna ville att jag skulle lägga upp så kan jag lika väl göra det då eftersom hon inte lär komma hem till mig på ett tag för hon åker till spanien på söndag.
.
före:

bilderna är dock lite över ett år gamla. men ungefär såhär har det sett ut fram tills igår. Betydligt mycket stökigare och massa saker på byrån ; )
efter:

sådär ja, bara lite små saker som fattas typ som doftljus, lite tavlor, matta och så :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback