ny liten sötsak

Datum:2011-10-17 Klockan:21:56:04
Emelie följde med mig hem en stund innan. Och nu är vi tydligen kattvakter här hemma ett tag, men åh så söt kissemisse! Just nu har den grävt ner sig under min kudde här jämte mig, sweeeet :')

lite bilder från idag sådär ja;



excuse moi men a jag har en bandeu top på huvudet don't ask why HA-HA.


där ser ni lilla svarta kissäääään :D ska ge kissemissen aka bella masssssa kärlek dessa dagar hihi




såhär coooool kan man va :):):)))) ha-haaaa
nej nu ska jag fortsätta sociala mig med sara!



Kommentarer
Postat av: thelma

Nellie vems katt är det :)

Datum:2011-10-17 Klockan:21:56:04
URL: http://thelmajohansson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback