this weekend

Datum:2011-10-02 Klockan:14:16:38
Haft en grymt bra helg. I fredags provsminkade jag och emelie hennes syster och hennes kompis, sov hemma hos emelie. Vaknade upp med lite smått panik i lördags sov lite för länge, åkte hem till mig, duschade, packade och sen åkte vidare till ambjörnarp, provsminkade mamma, fixade iordning oss, sen kom isak och vi gick bort mot kalaset. Massa folk, skratt, sånger och mat. Gick hem vid tolv och somnade vid ett. Vaknade vid tio idag, åt frukost och sminkade mamma sen åkte hem. Så nu sitter jag här ensam hemma, halvkollar på någon film och överför massa bilder ifrån helgen.
emelie provsminkade mig








födelsedags"barnen" !







lägg märke till de som står på väggen, så söta systrar jag har som skrivit det till mig och isak! :)

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback