for every ending, there is a new beginning.

Datum:2011-10-23 Klockan:23:36:00
"nellie du är värdelös på att blogga" typ så känner jag he-heee.
Men aja shit happens for a reason :'). I fredags sov emelie hos mig och på kvällen kom sara och hennes pojkvän en stund. Igår åkte jag till isak och sov där och idag har vi varit tillsammans i 6 underbara månader :') . Åkte hemåt i eftermiddags och hämtade emelie på vägen eftersom vi skulle fixa en big surprise till ellen som fyller år idag! Hon trodde att hon bara skulle hem till mig och sova över, men de hon inte visste var att emelie va här, att vi tänt massa ljus, tappat upp ett bad, att hon skulle få ansiktsbehandling, få naglarna målade, mat serverad, frukter doppad i choklad o.s.v o.s.v. Men oj vilka söta vänner ni ääär : ) hihihi Kvällen har blivit riktigt lyckad, suttit och pratat och skrattat tills vi fått magknip. Ni är bäst brudar!
Just nu sitter vi i mitt rum med chillig musik och gör lite skolarbeten, ska strax ta och varva ner med någon bra film. Är ju trots allt skola imorgon. Men en vecka kvar sen höstlov, såå nu kör vi! xx

Kommentarer
Postat av: ellen

det var en as bra present! Tack så mycket :D

Datum:2011-10-23 Klockan:23:36:00
URL: http://ellenakesson.blogg.se/
Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

sv: jag hade en kanonbra helg! :D vad har du för dig just nu då? :)

Datum:2011-10-23 Klockan:23:36:00
URL: http://shoemania.se
Postat av: hanna ♡

allt härligt med dig idag? :)



har precis startat igång en fototävling med temat vatten, avslutas på söndag, kika in om du vill anmäla dig eller vill veta med! puss

Datum:2011-10-23 Klockan:23:36:00
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback