Man behöver gråta ut alla tårar för att göra plats åt alla leenden

Datum:2011-10-03 Klockan:10:53:45
Nu är de så här att både jag (emelie) och nellie har en såkallad bloggtorka.. SUCK.
såå vi kom på att man kunde blogga på varandras bloggar, smart va ?

Vi har nyss haft en väääldigt soft mattelektion och vi har inngen lektion förrens kl 13.00 !!
Så ellen kommer strax hit till borås och ska gå runt här med oss + äta på thai silk, MUMS.

(typ så här ser min fina mattebok ut..)

Om ni kollar in på nellies blogg i kväll så kommer jag lägga upp en väldigt vacker bild på nellie sen i fredags ;) hon kommer bli såååå glad på mig.

kolla gärna in på min bloggis, där ni kan lära er steg för steg hur man gör en vardagssminkning ( modellen är såklart nellie ) + massa tips.

KLICKA HÄÄÄR för att komma till min blogg.

10 saker som ni kanske inte visste om nellie.
  • Hon äter som en flodhäst!
  • Hon har problem med att passa tider.
  • Hon vaknar sällan av sitt alarm ( alarmet låter as högt! )
  • Hon kan förvåna en vääldigt mkt, alltså göra saker som man minst tror att hon ska våga göra.
  • Hon kan min garderob bättre än vad jag kan..
  • Hon vet nästan vad alla plagg på Gina tricot och HM kostar.
  • Hon är för bra.
  • Hon känner mig för bra.
  • Hon har fobi för spya, eller magsjuka i huvudtaget !
  • Hon har alltid velat bo i varberg, förvånar mig inte om hon kommer bo där om 10 år.
Just de, jag älskar nellie. Jag älskar allt som har med nellie oh göra, till och med hennes damp och problem!
Jag skulle inte vara ett piss utan henne.. hon får mig glad när jag som minst vill vara de. Jag saknar henne så fort jag är ifrån henne över bara en helg. Hon är som min egen syster. Vi kan inte vara sura på varandra, and I love it. Helt underbart att jag har världens bästa kompis, ni borde vara avensjuka på mig ! för det skulle jag vara..


Men aah nu måste jag äta något, mår illa ! haha

PUSSSSSSsssEEENNN

Kommentarer
Postat av: sara

sv: ska te tmo idag :D<3

Datum:2011-10-03 Klockan:10:53:45
URL: http://saraemiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback