we made it!

Datum:2011-10-21 Klockan:08:30:46
Ooupsi, Igår var det en fullspäckad dag. Slutade skolan vid fyra, sen direkt träna chairdance, sen iväg till mingelkvällen på medborgarhuset och uppträda för en fullsatt publik! Oooj säger jag bara, trodde inte det skulle vara så många som skulle kolla..eh men vi gjorde det och vi va grymmis! hihiho :d Tittade modevisning och massa annat. Kom hem lite efter nio igårkväll och emelie sov hos mig.
Sitter i skolan nu och det väntas sminkning hela dagen fram till 15.20 (!) Prov i vardags- och fest make up är det som gäller. Ikväll får jag lite besök hem till mig iallafall : ) need to go! xx

lite sådär halvgammal bild.

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

go bild ;P

Datum:2011-10-21 Klockan:08:30:46
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta lite om skolan och om linjen du går? Funderar lite på linjen :)

Datum:2011-10-21 Klockan:08:30:46
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta lite om skolan och om linjen du går? Funderar lite på linjen :)

Datum:2011-10-21 Klockan:08:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback