You can see if somebody crying, but you can't see if somebodys heart is bleeding.

Datum:2011-10-06 Klockan:23:00:17

chillig skoldag med bara en lektion, resten inställda men jag och Emelie stannade kvar och sminkade lite. Åkte hemåt och vidare till fiket för en intervju till en skoluppgift, skrivit ett reportage fram tills nu typ. Har varit så inne i skrivandet så har både glömt av att äta, städa rummet och packa inför helgen, men det gör mig inget eftersom den här skoluppgiften är väldigt intressant beroende på vilken person man valt att intervjuva :) känner att det är väldigt dags att ta tag i mina sysslor jag har att göra innan jag lägger mig : ) .


Kommentarer
Postat av: michelle

gaaaaaalet snygg ring! vart har du köpt den? :)

Datum:2011-10-06 Klockan:23:00:17
URL: http://flickanutanvingar.blogg.se/
Postat av: moa järnhester

saknar dig fining! :) <3

Datum:2011-10-06 Klockan:23:00:17
URL: http://moaelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback