om skönhet mäts i tid så skulle du vara en evighet.

Datum:2011-09-18 Klockan:22:22:05
Efter att ha nästan sovit bort hela dagen, kollat på en kass film och lite så, så tog jag tag i mitt oerhört stökiga rum. Tog mig två timmar att få det städat, nu kan man iallafall komma in i rummet utan att trampa på något. eh lätt värt nu iallafall :). Ellen kom för ett tag sen, suttit i köket och pratat massor, och klart spelat wordfeud känner att jag inte behöver nämna det längre för de tillhör min vardag nu för tiden ha-ha :'). Får väll ta och försöka sova snart om man ska orka upp imorgon, taggar inte det minsta till en ny skolvecka vill ha mer helg!! natti ♥
spola tillbaka tiden tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback